STELLA ENG

STELLA ENG
Unit: S3
Major: Bahasa Cina
Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh,
Perak.

Kamera: Nikon D90

Search This Blog

Powered by Blogger.

Pages

About Me

My photo
Hai Semua! Nama saya Stella, pelajar IPG Kampus Ipoh. Blog ini adalah khusus untuk FTGK3013.

Amali Fotografi Dalam Studio dan Contoh Foto

     Pada 2 April 2021, saya telahpun menjalankan amali fotografi dalam studio. Untuk melaksanakan amali ini dengan lancar, saya telah beker...

Thursday, April 1, 2021

Amali Mini Studio Fotografi dan Contoh Foto


     Pada 2 April 2021, saya juga telah menjalankan amali mini studio fotografi dengan ahli kumpulan saya iaitu Lai Lee Min dan Chin Si Wei. Kami telah bergilir-gilir untuk menjadi jurugambar dan menukar objek seperti patung itik, Minion serta  Santa Claus. Kami berasa amat seronok dan menikmati proses pelaksanaan sesi fotografi di mini studio yang kami bentukkan.



Antara foto yang dihasilkan:

1. Jurugambar: Stella Eng Shu May





2. Jurugambar: Lai Lee Min




3. Jurugambar: Chin Si Wei



0 comments:

Post a Comment