STELLA ENG

STELLA ENG
Unit: S3
Major: Bahasa Cina
Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh,
Perak.

Kamera: Nikon D90

Search This Blog

Powered by Blogger.

Pages

About Me

My photo
Hai Semua! Nama saya Stella, pelajar IPG Kampus Ipoh. Blog ini adalah khusus untuk FTGK3013.

Amali Fotografi Dalam Studio dan Contoh Foto

     Pada 2 April 2021, saya telahpun menjalankan amali fotografi dalam studio. Untuk melaksanakan amali ini dengan lancar, saya telah beker...

Thursday, April 1, 2021

Amali Fotografi Dalam Studio dan Contoh Foto


     Pada 2 April 2021, saya telahpun menjalankan amali fotografi dalam studio. Untuk melaksanakan amali ini dengan lancar, saya telah bekerjasama dengan ahli kumpulan saya iaitu Lai Lee Min dan Chin Si Wei. Seperti yang ditunjukkan dalam foto di bawah, kami telah bergilir-gilir untuk menjadi jurugambar, model dan pemegang reflector board. Lampu LED bulat dan reflector board digunakan semasa sesi fotografi untuk memasukkan lebih banyak cahaya. 


Proses Sesi Fotografi: 
  • Saya menjadi jurugambar dan model saya ialah Lai Lee Min. Pemegang reflector board ialah Chin Si Wei.


  • Saya menjadi model dan jurugambar ialah Lai Lee Min. Pemegang reflector board ialah Chin Si Wei.

  • Saya menjadi pemegang reflector board semasa Chin Si Wei menjadi jurugambar dan Lai Lee Min menjadi model.



Contoh Hasil Foto:

Jurugambar: Stella Eng
Model: Lai Lee Min
Pemegang Reflector Board: Chin Si Wei





Jurugambar: Lai Lee Min
Model: Stella Eng
Pemegang Reflector Board: Chin Si Wei






Jurugambar: Chin Si Wei
Model: Lai Lee Min
Pemegang Reflector Board: Stella Eng




0 comments:

Post a Comment