STELLA ENG

STELLA ENG
Unit: S3
Major: Bahasa Cina
Institut Pendidikan Guru Kampus Ipoh,
Perak.

Kamera: Nikon D90

Search This Blog

Powered by Blogger.

Pages

About Me

My photo
Hai Semua! Nama saya Stella, pelajar IPG Kampus Ipoh. Blog ini adalah khusus untuk FTGK3013.

Amali Fotografi Dalam Studio dan Contoh Foto

     Pada 2 April 2021, saya telahpun menjalankan amali fotografi dalam studio. Untuk melaksanakan amali ini dengan lancar, saya telah beker...

Thursday, April 1, 2021

Proses Membentuk Mini Studio Fotografi


     Pada 2 April 2021, saya telah menjalankan amali proses membentuk mini studio fotografi dengan ahli kumpulan saya iaitu Lai Lee Min dan Chin Si Wei. Kami telah bekerjasama untuk membentuk mini studio tersebut. 




    Dalam membentuk mini studio ini, kami telah menggunakan barang-barang yang sedia ada serta dapat dijumpai dalam rumah. Antara barang yang digunakan dalam membentuk mini studio:

  • Kotak simpan baju
  • Kadbod
  • Lampu Suluh
  • Lampu Telefon Bimbit
  • Lampu LED Bulat
  • Patung Itik, Santa Claus dan Minion 
  • Kamera Nikon D90


Yang berikut merupakan mini studio yang kami bentukkan:




 

0 comments:

Post a Comment